26 Mar 2014

В името на ЦСКА!

Има неща по-важни от името на президента, собственика и треньора! Има любов по-силна от омразата! Има чувства, които не изстиват с годините и не ги убиват разстоянията! Има вяра! Има дълг! Има ЦСКА! И ще го има....




Беше отдавна. Бях малък. Гледах “Седморката на Блейк” и мечтаех. Мечтаех да имам машина за телепорт. Исках да мога да кажа “Джена, телепортирай ме” и да се озовавам там, където играеше ЦСКА. Така със сигурност нямаше да пропусна победите в Прага и Атина… Щях да ликувам в Керкраде и Хожув. А ако можех да летя във времето? Нотингам, Аякс, Ливърпул, Интер, Ювентус, Дортмунд… Казват, че когато много силно искаш нещо, ти ще го постигнеш. Да, не успях да се върна назад в годините, но тези победи живеят в мен. Научих се обаче да се телепортирам. Така ме научи живота, пращайки ме на хиляди километри от първата, детската, истинската и вечна любов. Мнозина ще кажат, че тя е невъзможна. Не, напротив! Сърцето не познава разстояние. За ума няма граници. Просто затварям очи, усещам трепета, чувам тътена на сектора. Аз съм там, където играе ЦСКА! Там, където се раждат най-силните приятелства. Там, където са брат до брата. Аз съм при тези, с които съм израснал! Няма значение как се казва противника, няма значение класирането, няма значение играта. Важен е цвета. Важно е чувството! Пише се ЦСКА. Означава любов, чете се вярност, слава, произнася се отдаденост и гордост…

Щастлив съм! “Даже и на край света” в тези моменти аз съм у дома. Мнозина вече ги няма, но те са живи в сърцето ми. Те са част от любовта, наречена ЦСКА!
Питам се какъв ли би бил живота без тези четири свещени букви?! Не искам да знам. Важното е, че ЦСКА го има! Трябва да го има! И ще го има. Заради нас!
Затворете очи… Помните ли? Помните ли факлите срещу Блекбърн и Атлетико? Помните ли скандиранията срещу Барса и Фулъм? Нима можете да забравите? Нима сте готови да махнете с ръка и да пратите всичко в миманса.

Кой ви заведе на стадиона? Баща, дядо, приятел… Те ви подариха една любов. Нима сте готови да я захвърлите в миманса? А какво ще кажат те? Как ще ги погледнете в очите?

Аз си купих! Не ме интересуваше как се казват президента, собственика, треньора… Аз го направих в името на ЦСКА! Без да искам нищо! Не искам власт, право на глас, печалба… Аз спечелих, когато избрах ЦСКА! Моят глас е нужен на стадиона, за да подкрепям! Аз имам всичко! Имам ЦСКА! И ще го браня! А вие?

Явор Пиргов

1 comment:

  1. заем! заем! кредит!!!Търсите ли за почтен и акредитирани частен заем компания, която предоставя заеми за живота възможност.Ние предлагаме всички видове кредити в много бързо и лесен начин, лични заеми, кола заеми, ипотечни кредити, Студентски кредити, бизнес кредити, инвестиционни кредити, дълг консолидация и много повече.Са били отхвърлени от банки и други финансови институции?Имате ли нужда от консолидация заем или ипотека? Дао, не изглежда повече като ние сме тук, за да направи всичките си финансови проблеми е нещо от миналото.Ние да кредитира средства на лица и фирми, които се нуждаят от финансова помощ в размер на 2 %.Няма осигурителен номер се изисква и не кредитна проверка изисква, 100 % гарантирана.Искам да използвам тази среда да ви информирам, че ние предлагаме надеждни и поддържащо помощ и ние ще се радваме да ви предложим един заем.След това ни изпратете имейл на: (victoriaemmanuelloan@gmail.com) да кандидатстват за заем

    ReplyDelete